Sretni dobitnici posjetili Univerzitet

Danas je upriličena dodjela nagrada za sretne dobitnike nagradne igre koju je Univerzitet organizirao u suradnji s Karting Arenom SpeedXtreme Mostar i trgovinom M-Bike Shop Mostar. Ispred Univerziteta nagrade su uručili Rektor Univerziteta prof. dr. Marko Matić te ispred Karting Arene SpeedXtreme Mostar Haris Behram. Ovom prilikom zahvaljujemo se partnerima i svima koji su sudjelovali […]

Mogućnosti studentske razmjene

Univerzitet ima potpisan ugovor sa IAESTE i AIESEC-om te se studenti mogu prijaviti na aktuelne programe razmjene koje nude ove studentske asocijacije putem slijedećeg linka IAESTE i linka AIESEC.

Informacije o stipendijama

Univerzitet redovno traži, prikuplja i objavljuje natječaje za stipendije. Natječaji se objavljuju na eUniversity sustavu, a po potrebi i na stranici Univerziteta. Trenutne aktualne natječaje za stipendije možete pronaći na slijedećem linku, kao i na web stranici www.stipendije.ba.

STUDENTI PREZENTIRALI PROJEKT „MOSTAR VIA BLIDINJE“

Danas je održana finalna prezentacija projekta „Mostar via Blidinje“,  studenata smjera Turizam i hotelijerstvo. Studenti su imali priliku natjecati se u okviru projekta u kojem su morali ispuniti određene ciljeve kroz definirane aktivnosti. Tema projekta bila je „Samoodrživost i komercijalno djelovanje udruge Visit Blidinje kroz postojeće sadržaje i kreiranje novih“. Udruga Visit Blidinje omogućila je […]

HUMANITARNA AKCIJA

Kao i svake godine osoblje Univerziteta zajedno sa studentima u ovom periodu organizira  humanitarnu akciju.  Ove godine odlučeno je da se prikupe novčana sredstva za Los Rosales (https://los-rosales.com/o-nama/) i uplate na njihov žiroračun. Novac će se prikupljati do 20.12.2018., te ako želite sudjelovati u ovoj akciji novac možete ostaviti u službi financija na trećem katu.

VJEŠTINE JAVNOG IZLAGANJA

Uspješno je realizirana dvodnevna radionica za studente prve godine dodiplomskog studija pod nazivom „Profesionalac“. Ovo je bila prilika da demonstriraju svoje vještine poslovnog komuniciranja i javnog izlaganja koje su razvijali tijekom interaktivne, praktično-orijentirane nastave iz kolegija Umijeće komuniciranja. Organizacija nastave na ovakav način osigurava maksimalnu posvećenost i angažman nastavnika, ali i veću uključenost i aktivnost […]

Razvijanje akademskih i poslovnih vještina

O vještinama neophodnim za suvremeni poslovni svijet koje se podučavaju na Univerzitetu raspravljali su na jučerašnjoj radionici studenti završne godine dodiplomskog studija. Svjesni nužnosti kontinuiranog razvoja, kako akademskog tako i osobnog, kritički su se osvrnuli na ciljeve studija u smjeru stjecanja širokog spektra znanja i vještina kako bi se njihova konkurentnost na tržištu rada povećala […]

I OVE GODINE UNIVERZITET PARTNER BETAPICH-a

Dana 08.11.2018. godine održano je drugo međunarodno startup natjecanje i konferencija BETAPITCH Mostar. Besplatna predavanja, mogućnosti upoznavanja potencijalnih investitora i poslovnih partnera, najnovije teme iz startup svijeta, samo su neke od aktivnosti koje su obilježile ovogodišnji BETAPICH na kojem je Univerzitet bio partner. Cilj ovog događaja je promocija startup zajednice, ali i poticanje suradnje između […]

POTPISAN UGOVOR O SURADNJI S TURISTIČKIM KLASTEROM HERCEGOVINA

Danas je u prostorijama Univerziteta potpisan ugovor o suradnji s Turističkim klasterom Hercegovina. Svečano potpisivanje ugovora upriličeno je nakon prezentacije koju je održao Stjepan Primorac, predsjednik upravnog odbora Turističkog klastera Hercegovina. Studente je upoznao s aktivnostima i mogućnostima koje pruža klaster kao i trenutnim i budućim projektima. Zahvaljujemo se Turističkom klasteru Hercegovina te se nadamo […]

Studentski projekt: Mostar via Blidinje

U ovoj akademskoj godini Departman poslovnih resursa i resursa turizma dogovorio je suradnju s udrugom Visit Blidinje, u vidu projekta tj. aktivnosti koje će studenti uraditi za ovu kompaniju, a kompanija će zauzvrat nagraditi one najbolje. Tema projekta je: Samoodrživost i komercijalno djelovanje udruge Visit Blidinje kroz postojeće sadržaje i kreiranje novih. Minimalan uvjet da […]